كار118 كار118 .

كار118

سايت استخدامي كار118

وبسايت كار118 به همت جمعي از دانش آموختگان دانشگاه صنعتي شريف و جهت ارائه نگرشي نوين و حل مشكلات مرتبط با مقوله استخدام فعاليت خود را آغاز  نموده است. يكي از بارزترين معضلات در بازار كار كشور، مواجهه با دوگانه " فقدان كار مناسب- فقدان نيروي كار مناسب" است. از سويي بسياري از شركتها جهت پيشبرد امور خود نيازمند استخدام نيروي انساني توانمند و متخصص مي باشند و نيروي انساني را سرمايه شركت خود قلمداد مي كنند و معتقدند يافتن و استخدام چنين افراد توانمند و داراي تخصصي درحال حاضر در كشور دشوار است. از سوي ديگر، بسياري از افراد متخصص و توانمند در كشور با مشكلات ناشي از بيكاري مواجه اند و نمي توانند شغل مناسب خود را بيابند. بسياري از اين افراد عليرغم ارسال رزومه و يا مراجعه حضوري به شركتهاي مختلف و حتي شركت در مصاحبه هاي استخدامي همچنان نتوانسته اند شغل مناسب خود را بيابند.

وبسايت كار 118 به عنوان بانك جامع فرصتهاي شغلي در كشور، همواره تلاش نموده است تا اين حلقه مفقوده ميان نيروي آماده به كار و كارفرمايان را با در اختيار قرار دادن مجموعه كاملي از فرصتهاي استخدام در زمينه هاي مختلف و به تفكيك شهرهاي كشور و همچنين بهره گيري از امكانات پيشرفته و نويني همچون رزومه ساز حرفه اي، ارسال رزومه، سيستم اعلان آگهي، جستجوي پيشرفته، درج آسان آگهي استخدام و ... تكميل نمايد.

روزانه صدها فرصت شغلي جديد در روزنامه ها و وبسايتهاي استخدامي مختلف آگهي مي شوند كه جهت دسترسي به آنها كارجويان مي بايد هزينه و زمان زيادي را صرف جستجو در اين منابع اطلاعاتي نمايند. از سوي ديگر، كارفرمايان محترم نيز جهت ديده شدن آگهي هاي استخدامي خود ناچارند با صرف هزينه و زمان زياد در چندين روزنامه يا وبسايت استخدامي مختلف آگهي هاي خود را نشر نمايند تا از بيشرين بازخورد بهره بگيرند و در بسياري از موارد نيز نمي توانند نيروي انساني مورد نظر خود را استخدام نمايند.

عدم وجود وبسايت يا ارگاني كه تمامي فرصتهاي شغلي را به صورت روزانه و به تفكيك حرفه و شهر و به صورت قابل جستجو در اختيار كارجويان قرار دهد يكي از معضلات اصلي در زمينه يافتن شغل مناسب در كشور محسوب مي شود. از اين رو ما با گرد هم آوري تيمي از افراد متخصص و نخبه در زمينه هاي مختلف و با تلاش بي وقفه موفق شده ايم با طراحي وبسايتي پيشرفته و به روز، علاوه بر ايجاد محيطي تعاملي و خلاق جهت ارتباط موثر ميان كارجويان و كارفرمايان، كليه فرصتهاي شغلي موجود در كشور را به صورت طبقه بندي شده و يكجا جهت استفاده كارجويان ارائه نماييم و از اين رو عنوان "كار118" را براي خود برگزيديم تا هر كس با ديدن نام ما به مفهموم و رسالت اين وبسايت جهت ارائه بانك جامعي از فرصتهاي شغلي در كشور پي ببرد.

وبسايت كار118 به عنوان بانك جامع فرصتهاي شغلي در كشور علاوه بر ثبت آگهي هاي استخدامي كارفرمايان و ارائه فرصتهاي شغلي جديد براي كارجويان، گستره وسيعي از امكانات همچون قابليت ايجاد ايميلهاي اطلاع رسانِ فرصتهاي شغلي يا جاب آلرت، جستجوي پيشرفته و فيلتر نتايج جستجو، انتخاب فرصتهاي شغلي دلخواه و قرار دادن آنها در ليست شغلهاي دلخواه، ساخت رزومه هاي متنوع و ارسال مستقيم آنها براي كارفرمايان، استفاده از يك  بسيار جذاب و  خواندني كه در آن علاقه مندان با مجموعه اي از اطلاعات و مقالات درباره مسائل استخدامي آشنا مي گردند و ... را در اختيار كارجويان و كارفرمايان گرانقدر قرار داده است تا بدينوسيله زمينه ساز ايجاد فرصتهاي جديد گردد. مديريت و تيم اجرايي وبسايت كار118 از هر گونه ايده خلاق و نوآورانه و همچنين تمامي انتقادات كاربران گرامي جهت بهبود و ارتقاي عملكرد وبسايت استقبال مي نمايد چرا كه معتقد است صاحبان واقعي اين وبسايت كاربران آن هستند.


برچسب: استخدام، آگهي هاي استخدامي، استخدام سراسري، استخدام بانك، نمونه سئوالات آزمون هاي استخدامي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۴:۲۶ توسط:كار118 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :